4 Aralık 2012 Salı

Sigarayı bırakıyorum - 6. gün : ben onu bırakıyorum o beni bırakmıyor

6. güne girmiş bulunuyorum. Bir erteleme üstadı olarak 14. günü bırakma günü olarak seçtim.
İlk 3 gün günde 1 adet 0.5 mg ile başladı ilaç. Sonra 4. gün sabah akşam olmak üzere 2x 0.5 mg a çıktı.
8. Gün sabah akşam yani 2x1mg olacak. 8. gün daha belirgin bir değişiklik omasını umuyorum. Zira şu anda sigaraya karşı hiç bir değişilik hissetmiyorum bünyemde. Genelde champix in mide bulantısı yan etkisinden bahsetmişler internette. Şimdilik ben öyle yan etki hissetmiyorum. HD rüyalarım da yok diğer bir yan etki olmasına rağmen. Çok şükür intihar falan da düşünmüyorum.
Biraz arttı gibi hissediyorum sigara içme sayım.Ama psikolojik mi bilmiyorum sanki içtiğim sigaralar ihtiyaç yani nikotin yoksunluğunun zorlamasından çok psikolojik gibi. Çünkü içmemeye çalıştığımda içmeyebiliyorum 1-2 saat. Bakalım. İlerleyen günlere dair umudum var. Bence olacak bu bırakma işi.

Bekleyip göreceğiz.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder