29 Temmuz 2010 Perşembe

Abisi olmalı insanın! :)


Bu yazı sevgi, özlem ve anı yüklüdür. Yan etki yapar yapmaz bilemem ama söyleyeyim dedim :)


Dünyaya geldiğinizde sizi minicik elleriyle kucağına alıp 'Şimdi bu minik-çirkin şey benim kardeşim mi? Abi mi oldum ben?' diyen biri. İlk andan sizi kucaklamış bir insan ve ömür boyu bırakmayacağını o andan bildiğiniz.

Her şımarıklığınıza katlanan bir abi...

Son çikolatasını ağlamayın diye düşünmeden size teslim ediveren,

Arabalarını paylaşmaktan çekinmeyip, bebeklerinize hiç bulaşmayan,

Bilyelerini sizinle paylaşabilen :),

Gece yattığınızda başucunuzda dua edip kelime kelime tekrar etmenize yardım eden
ve her seferinde 'külvallaahüüü' demenize gülmemeye çalışan,


Altından sandalyesini çekip onu düşüren birine bir bakıştan öte tepki vermeyen,

Sizi türlü sevimli-sevimsiz sıfatlarla kızdırıp sonra da güldüren biri.
Bilgisayar başında iki sandalye olmasına alışmış biri, futboldan,stratejiye hatta rpgye her oyunu bilmenize neden olan,

'Ben de gelceeem, ben dee' diye tutturduğunuz için sizi parka, okula, cafe'ye, arkadaşına hatta dershanesine bile götürmüş biri,

Aradaki 6 yaş yaş farkına bakmadan sizinle her yaşınızda ayrı tonda muhabbet edebilen,

Frp oynatıp dm iniz olup her uçan kaçan kılıcı oku vesaireyi kıçınıza saplayan bir mizah duygusuna sahip,

Yazlıkta sizinle sabahlayıp güneş yükselmeden denize birlikte giren,
Kendisi balık tutarken hiç bitmeyen sorularınıza cevap veren,


Oturup birlikte susabildiğiniz,

İlk sigara içtiğinizi itiraf ettiğinizde 'çok üzüldüm ama madem içiyorsun al bundan yak, bence bırakmayı da dene' diyen,

Araba kullanmayı sabırla öğreten,
Yolculukta sizin söylediğiniz yönde gidip kaybolmayı göze alan,

Size sonuna kadar güvenen,
Ve sonuna kadar güvendiğiniz...




Cafede oturmuş kahve içerken ağlaya ağlaya poponuza batan ilk platoniğinizi anlattığınızda ' Bak canım şimdi erkeklerin neden sevdiği konusu biraz farklıdır' deyip erkek bakış açısını sonuna kadar anlatmaya çalışan ufacık yaşınıza aldırmadan,

Kıyafetinizle ilgili en büyük tepkisi 'giymemişsin yine' olup,
'Nasıl olmuşum?' sorunuza cevabı 'Süper gözüküyorsun tatlım' olan,


Yüzündeki bir gülümseme için dünyaları feda edebileceğiniz biri,

Bakışına, gülüşüne, sesine herşeyine kurban olunacak cinsten.

Zeki, kültürlü, yakışıklı ve ukala :) bir sürü şey bilen siz büyüyene kadar,
Büyüdüğünüzde ise bilmediği bir şey bulduysanız büyük bir dikkatle dinleyip öğrenen,

Yeryüzünde babanızın ardından bir kahramanınız daha olduğunu bilmenizi sağlayan,
Size gelecek en küçük zararda ortalığı kırıp geçireceğini bildiğiniz,
Ve sırf siz tecrübe edinin diye dişlerini sıkıp zaman zaman size yardım etmemeye, hayatı öğretmeye çabalayan,


Bir abisi olmalı insanın, uzakta uzak olmayıp candan öte olan.
Bir abisi olmalı sevmeye, güvenmeye, başınızı omzuna yaslamaya asla doymayacağınızı bildiğiniz.

Canım abim iyi ki var! :)

5 yorum:

  1. yaşadıklarımızı ne güzel anlatmışsınız...çok duygulandım...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim , ben de beğenmenize çok sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Abimi kaybettiğimden beri hiçbir şey eskisi gibi olmadı yıldızlar eskisi gibi parıldamıyor artık

    YanıtlaSil
  4. Abim yok, keşke olsaydı derken, sizin yazınızı buldum ilk internette...keşke olsaydı da, elimi sıkı sıkı tutup, heayt deseydi, çekilin, bu kız benim kardeşim!!! Kimse onu üzemez, incitemez...keşke... ne mutlu abisi olup ta, yanında olanlara...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Deniz, inan çok üzüldüm :( Sen bu yorumu yapana kadar hiç başıma gelme ihtimalini düşünmedim bir şeyin. Düşününce o kadar yıkıcı bir acı ki teselli cümlesi kurmaktan aciz kaldım. Abi sevgisini öyle iyi biliyorum ki :( Allah yüreğini soğutsun, sana direnç versin demekten öteye gidemiyorum.

    Sevgili adsız, o kadar yakınında dibinde olmayabiliyor. Ama hep hissediyorsun babana ek olarak senin için dağları devirecek bir dayanağın olduğunu. Ama abi gibi sevdiklerimiz de vardır ya hani onlar bu açıdan teselli bence.

    YanıtlaSil

Bu gadget'ta bir hata oluştu