21 Ocak 2011 Cuma

... Yaklaşan tatile dair ...

Bir süre olabildiğince aptal yaşamak istiyorum. Mümkün müdür?
Yeter mi? Hayır.
Bir de olabildiğine kör-sağır-dilsizmişçesine. Kalan iki sınavın sonrasında ardıma bile bakmadan geçirmek istiyorum tatil sürecini. Ailemle, sevdiklerimle, kendimi kollamak zorunda hissetmediğim ortamlarda. Koşulsuz sevdiklerimle, koşulsuzca yaşamak özlemi!..

Ayaklarımı uzatıp salonda televizyon karşısında sabahtan akşama kadar aslanların cinsel yaşamlarına odaklanmak gibi bir niyetim var. Sonra babamla oturup devleti kurtarmak ve sınır bilmeyen ütopyalarımı,distopyalarımı sunmak istiyorum ona. O da anlatır yeni öğrendiği fıkraları =) Abimle din tartışmak istiyorum ve onun beyin ameliyatlarını dinlemek. Yengemle telefonda konuşup sevgi cümleleri kurmak istiyorum. Anneannemin 'yavrum sigarayı az iç' muhabbetini dinlemek ve aynı cümleyi aynı günde 40. kez kuruşunda 'eh be canım anneannem dedin ya bunu' demek istiyorum. Teyzoşlarımla kahve içmek istiyorum, kuzenlerimle eğlenmek istiyorum. Bilardo oynamak, yaşlarımıza bakmaksızın tepişmek ortalarda, gıdıklamak=P Neler yaptıklarını dinlemek; Üniversite nasıl gidiyor, lisede hayat ne, okuma durumları nedir, karşı sınıftaki o kız nasıl kurnazmış, beden eğitimi dersinde ne olmuş vesaire. Dayımla karşılıklı iki kadeh içip, arabesk dinleyip, piyasada durum ne olmuşu tartışmak.
Ve anneciğimle, eşssiz İstanbul manzarasına karşı nargile içip dertleşmek en derininden ve mutluluk felsefeleri yapmak. Geçmişe bakmak, bugünü anlamak ve geleceği şekillendirmek.

Kitabım elimde tüm gün yataktan çıkmayıp bir solukta bitirmek istiyorum o sıraladığım romanları.

Ailemi özledim yine. Sığınağımı... Tek derdimin farkına varmadan bana kırıcı gelen bir lafın söylenmiş olmasını ve bunun artniyetsiz olduğunu bilmeyi istiyorum. Destekleriyle ayakta kalmanın güzelliğini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder