22 Aralık 2010 Çarşamba

Salak yerine koy(ama)ma eylemi

Son zamanlarda sıkça sözü geçer oldu. Koro halinde aynı cümleyi kurar ve yaşar gibiyiz çevremde :

''Salak yerine koyuyor, salağı oynuyorum, anlamamış gibi yapıyorum oysa ki herşeyin farkındayım. Nereye kadar?''

Gerçekten insanlar kaarşılarındakini düşük zekalı olarak görüyorlar. Oysaki Salak olmakla saf olmak ya da iyi olmak farklı şeydir. Sanırım biz bunu anlatamadık. Göz göre göre susuyoruz çoğu zaman. Herşeyi bilip, hiçbir şey bilmiyor gibi yaşıyoruz...
Sonuç; gerçekten yediğimizi, kandırıldığımızı sanıyorlar. Tuhaf!
Arkadaşım senin yemeyeceğin hikayeyi anlatma bana. İnan bana, saf olabiliriz, iyi niyetli olabiliriz, yüzüne vurmayacak kadar insancıl olabiliriz. Ama yemiyoruz biz bu ayakları!!! Söylenen her yalan, saklanan her gerçek ve yanlış yönlendirmeler er ya da geç gelyor bizim önümüze. Hayır bunu söylüyoruz da açık seçik:

''Bana söylenen her yalan geldi önüme ve sustum, yüzüne vurmadım kimsenin!''
diyoruz. Bunda anlaşılması güç olan nokta nedir yani? Yok intikam almak, efendim yüzünüze vurmak gibi bir ihtimalimiz de yok. Sadece komik duruma düşüyorsunuz :)
Biz kendi kendimize hayıflanıyoruz sadece acaba dışarıya gerçekten salak izlenimi mi veriyorum yahu şeklinde.

Yapmayın artık, darlamayın, yalan söyleyecekseniz ustalıkla söyleyin bari. Özellikle erkek milleti gerçekten başarısız. Yahu siz daha kandırmanın k'sindeyken anlıyoruz işte maval okuduğunuzu. İllla bas bas senin ne olduğunu, ne yapmaya çalıştığını biliyorum. Ve ben bu oyunlardan hoşlanmıyorum mu demek lazım yani? Erkek karalama politikası falan değil bu hatta belki de iyi bir şey. Zira kadın milletinin oyunlarını çözmek zaten bir ancak bir kadının ehil olduğu konudur. Binbir tilki ile yaşayanların ise gerçekten nasıl yorulmadıkları kişisel olarak merak konum. Tez konusu olabilir bir şey. Huzur bulun yahu, bir sakin. Bugün de kazık atmayın, kötülük yapmayın, kıskanmayın. ay bir gülümseyin işte yaaa, arının nefretten ne kadar zor olabilir ki sanki?

İlla bir yamukluk yapacaksanız gözlerinizi kapatın bari,
çünkü genelde yalanınız, eksiğiniz, küçümsemeniz, kıskançlığınız hepsi ayna gibi okunuyor gözlerinizden.

Evet dolmuşum bu konuda biraz :)

Eyvallah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder