30 Eylül 2011 Cuma

Yağmurla daha da güzelsin İstanbul

Canım sıkkın olduğunda mı böyle şakır şakır yağmur yağıyor İstanbul'a, yoksa ben sıkkın olunca mı farkına varıyorum o yağmurun bilinmez.
Ama şimdi yine sabaha karşı ve nefis bir yağmur var dışarıda. Hava ağardı ancak güneşe dair en ufak iz yok. Toprak kokusu odama doluyor. Şöyle bir bakıyorum. Nar ağacı, limon ağacı sanki mutlular hallerinden.
Temizleniyoruz yine hep birlikte. Üstümüzden kir akıyor olduğu kadar. Ve toprağa karışıyoruz. En sonunda gideceğimiz yeri hatırlıyor ve var olanlarla mutlu olmayı öğreniyoruz yeniden.
Güzelsin İstanbul'um yağmurun kollarında. Ve hepimiz birer yağmur tanesiyiz bu karmakarışık hayatın sağanak yağışında.

2 yorum:

  1. Yağmur ne çok severim yıkar mı acaba bu sabah ki kederimi

    YanıtlaSil
  2. Bu satırları yazmaya başlamadan önce hüzünlüydüm biraz. Kafam karışıktı, pek çok şey yolunda gitmiyor diye düşünüp sorguluyordum. Sonra yağmurun sesini duyup camı açtım sonuna kadar ve dışarıyı izlemeye başladım. Bir de baktım ki kaybolmuş bendeki bulutlar. Sanki şehirle birlikte beynim de temizlenmiş gibi ;)

    YanıtlaSil