8 Ekim 2011 Cumartesi

Rakı-ton balığı- ederlezi

Neyin sonucudur bilmiyorum.
Bu gün önümüzdeki günlerde bir kaç günlüğüne sevgilim İstanbul'u terketme kararı aldım.
Bunaldığımı, boğulduğumu hissettim son günlerde.

Yine neyin sonucu olduğunu bilemediğim bir şekilde gecenin şu saatinde ton balığı açıp yanına bir rakıyı yakıştırdım. Arka fonda ederlezi çalıyor. Farklı farklı versiyonlarda dinliyorum. Acaba Ederlezi'nin verdiği hüznü yaratabilen bir başka parça daha var mıdır?
Nedir, nasıldır, neden bilmiyorum. Sözleri her ne kadar, hıdırellezle alakalı, gelen baharı kutluyor deseler de farklı bir şey var. Anlatılmayan, sanki seslerin, müziğin ardına gizlenmiş bir hüzün. Hani herkesin gülümsediği ama aslında herkesin bir şeylerin yasını tuttuğu anları anlatır gibi.

Yine beni benden aldı...
http://www.dailymotion.com/video/x1sfmw_goran-bregovic-ederlezi_music

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder