8 Ocak 2012 Pazar

Teşekkürler


   Teşekkür ederim. Beni olduğum gibi sevdiğin için. Beni ben olarak sevdiğin için. Mükemmel olmadığımı bilmene rağmen bana mükemmelmişim gibi davrandığın için. En çok üşüdüğüm anlarda kalbimi ısıtacak 1-2 sözcüğü hep cebinde taşıdığın için. Ben kendimden vazgeçsem de sen benden vazgeçmediğin için, güvenimi yitirdiğimde kendime olduğumdan çok daha özel ve güzel gösteren bir ayna olduğun için.
   Kırılsan da, üzülsen de vazgeçmezsin, bilirim. Belki de o yüzden en çok sana şımarık, en çok sana canayakın ve çok güzelim. Seninleyken düşmekten korkmuyorum, ağladığımda sarılmak istediğim, mutlu olduğumda paylaşmak istediğim... Varlığını bilmek bile yaşam sebebi çoğu zaman. Mesafeler yok. Ayrı şeyleri düşünüp, ayrı şeyler yaparken bile yanımda hissediyorum seni. Ah ne kadar özelsin.

   Birlikte değişiyoruz, birlikte yaşıyoruz çoğu zaman, ve tüm bunların içinde kendimize ait yanlarımızı değiştirmemeyi becerebiliyoruz. Ne kadar kızsak da birbirimize, zaman zaman üzsek ve üzülsek de hiç bir zaman yolun sonu gelmiyor. Ve biliyoruz ki biz bambaşka yollardayken bile aslında aynı yolda yürüyoruz.

   Teşekkür ederim, her ne olursa olsun benimle olduğun için, fikirlerime değer verdiğin için, çok istiyorum diye yanlış karar da veriyor olsam "bence yanlış yapıyorsun ama mutlu olacaksan desteklerim" diyebilecek kadar çok sevdiğin için beni. Teşekkür ederim seni bu kadar çok sevdiğim için. Çünkü bu sevgi karanlıkta yolumu aydınlatıyor. Öğreniyorum, senden, yaptıklarından, davranışlarından... Ve ben öğrenmenin hastasıyım. Hiç bitmeyecekmiş gibi ama her an bitecekmiş gibi iki türlü de varolduğumuz için bizi seviyorum. 

   Zaman yok ki bizim için. Saat kaç olursa olsun, nerede kiminle olursam olayım sesini duyduğumda güvende hissedeceğimi biliyorum ve senin için hep ulaşılabilir olmaya bayılıyorum.

   Varlığın varlığımın altını çiziyor. Seninle, sensizken seni seven biri olarak varolmayı seviyorum. İyi ki varsın, iyi ki hayatımdasın. Mutluluk sana en çok yakışan giysin, o yüzden gözünden akacak bir damla yaş için dünyayı yerinden oynatabilirim. Bunu bilsen daha çok ağlardın biliyorum, neyse ki sen seni bu kadar çok sevdiğimi bilmiyorsun :)

Teşekkürler herşey için...En çok da sevgin için <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder