23 Ocak 2012 Pazartesi

Kayseri'den çıkmış en salak adam

 
Her gün ayrı bir hikaye... Geçenlerde ustalarımızdan biri ile topluca sigara çay muhabbeti yaparken konu illa ki siyasetten geçti. Yaşadığı 80ler falan derken geldik bugüne :)
Kayserili olduğunu öğrendik sonra siyasetten nasıl buraya bağlandığını sizin genel kültürünüze gönderme yaparak bırakıyorum :)

Usta dedi ki: Kayseriden çıkan bir adam bir sürü diploma sahibiyse Kayseri'nin en salak adamıdır.
Yanlış anlamayın ha salak derken ticari açıdan salaktır. Bizde çocuk ilkokulu bitirdi mi tutup elinden verirler bir yere çırak olarak. Bir sene falan sonra çocuğun ustası açıklar durumu: Sizin çocuk salak, bundan bir şey olmaz, çalışmıyor kafası. Siz bunu üniversiteye falan hazırlayın, ticaret kafası yok bunda. Memur falan olsun hayatını bir şekilde kurtarsın.

Sonra da ekledi kendisi: İşte bu yüzden o adam Kayseri'nin en salak adamıdır. Kaç diploması vardı onun yahu =))))

Uzun süre güldüm bu hikayeye, doğruluk payı tartışılır illa ki ama güldürdün bizi be usta :)

Sözüm meclisten dışarı tabii ki sayın Kayserili yoksa bir düşmanlığım yok okuyan Kayserililere.

Sevgiler,
Hilal

2 yorum:

  1. :DD Bu yazını 2 gün evvel okuduğumda yıkıldım. Yerde halıda ne kadar toz varsa kesin hepsini toplamışımdır. Aslında o gün yorum yazacaktım da sırf bugünü bekledim. Benim mal verdiğim bi firma var, bütün ortakları Kayserili. Yıllardır tanış olmamızın verdiği rahatlıkla bugün ziyarete gidip konuyu açtım ve yazdıklarını olduğu gibi anlattım. Yahu ben anlatırken kendimi tutamayıp gülerken anlattıklarımı o kadar sakin, olağan birşeymiş gibi dinlediler ki cevabımı onlar konuşmadan almış oldum. Ohh neyse ki yarın pazar ve iş yok. İlk defa elimdeki diploma şerefine sabaha kadar efkar rakısı içicem. Bu dibini göreceğim rakı tüm Kayserililer den bana gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Anlattığını o kadar net hayal edebildim ki :) Çünkü bizim usta da espri yapmıyordu adam ciddi ciddi olağan olanı anlatıyordu, bizde böyledir diyordu, bize şaka gibi gelen onların gerçeğiymiş meğerse :)

    YanıtlaSil